Inspraak FSW

Student-lid Management Team (PSY)

Heyy,

Ik ben Inge Brink, ik ben twintig jaar en ik zit nu in mijn derde jaar psychologie. Ik heb mij in de bachelor vooral gericht op ontwikkelingspsychologie en ben van plan de master CCAP te doen. Naast mijn studie ben ik hoofd-bediening in een café en doe ik aan vrijwilligerswerk. En als ik dan een keer naar buiten ga kun je me naast mijn hondjes zien rennen. Ik was vorig jaar deel van de opleidingscommissie en ga dit jaar in het managementteam van psychologie plaatsnemen als student-lid. Hierdoor ben ik bekend met hoe onze opleiding georganiseerd wordt. Het managementteam bestaat uit de opleidingsdirecteur en beleidsmedewerkers, en ik vertegenwoordig de studenten binnen dit team. Onze taak als managementteam is om de koers en het beleid van de opleiding uit te stippelen. Mocht je nou leuke ideeën of opmerkingen hebben, dan kun je me altijd mailen via studentmt.psy@uu.nl !

Groetjes

Inge