Inspraak FSW

Student-lid Management Team ISW

Hee Hallo!

Ik ben Nienke en ik ben vierde jaars ISW student. Komend jaar ben ik MT lid. MT is de afkorting voor Management Team. En kort houdt het in dat ik komend jaar binnen het managementteam van de opleiding de stem van de studenten zal gaan vertegenwoordigen.

Elke 3 á 4 weken vergader ik met dit team, waar onder andere de opleidingsdirecteur in zit, de beleidsmedewerker en ook de coördinatoren van de studiepaden en de masters zitten in het managementteam. Tijdens deze vergaderingen proberen we elkaar zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de projecten die lopen binnen de opleidingen en hebben we het over belangrijke onderwerpen, als het coronabeleid.

Mocht je nou brandende vragen hebben, een belangrijk onderwerp willen aankaarten of gewoon over de opleiding willen kletsen, mag je mailen naar studentmt.ISW@uu.nl. Dan plan ik heel graag samen met jou een moment om een koffietje te drinken op de uithof om deze brandende vragen te beantwoorden, jouw mening aan te horen en gezellig te kletsen over de opleiding!