Inspraak FSW

Geen onderdeel van een categorie

12 maart 2020
Boothzaal

Praat mee over de toekomst van de FSW

De Universiteit Utrecht werkt aan het Strategisch Plan 2020-2025. Voor het eerst komt er één universitair plan, waarbinnen faculteiten zelf inkleuring geven aan de universitaire ambities. Het bestuur van de faculteit Sociale Wetenschappen nodigt studenten en medewerkers van harte uit om mee te denken over de facultaire invulling van het plan.

Op donderdag 12 maart is er een speciale bijeenkomst voor de studenten van onze faculteit. Iedere FSW-student is daarbij van harte welkom. De bijeenkomst opent met een korte presentatie over de contouren voor de komende jaren. Daarna gaan we in groepjes met elkaar in gesprek. Wat zijn volgens jullie de uitdagingen voor onze faculteit? Welke keuzes zouden we moeten maken, en waarom? Wat hopen jullie dat onze faculteit bereikt heeft in 2025?

Programma 12 maart

• 16.30-17.00 uur: inloop Boothzaal (Universiteitsbibliotheek Science park)
  • 17.00-18.30 uur: inhoudelijk programma
  • 18.30-19.00 uur: food & drinks

Lijkt het je interessant? Meld je dan aan via dit formulier.